Mijn winkelwagen

Uw winkelwagentje is leeg.

Verzending en levering

We kunnen uw bestellingen bezorgen aan huis of op een gewenste locatie. Wilt u weten wanneer u uw levering exact kunt verwachten? Neem dan contact met ons op via info@klompen-kopen.nl of telefonisch 06 - 52 30 80 97. Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur.

Thuis of op locatie laten bezorgen

De bezorging vindt plaats op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 8:00 en 18:00 uur. U bent zelf verantwoordelijk om, indien gewenst, de producten naar een hoger gelegen verdieping te brengen. De producten kunnen niet worden afgeleverd op een postbusnummer.

Gratis bezorgen of toch verzendkosten?

Bij orders boven de € 1000,- incl BTW berekenen wij geen verzendkosten in Nederland en Belgie) en worden uw producten dus gratis bezorgd, thuis of op een door uw gewenste locatie.Kleine en lichte bestellingen kunnen worden verstuurd per pakketdienst tegen pakkettarieven. De verzendkosten bij het gros van de bestellingen in Nederland bedragen € 6,95,- incl BTW en onder rembours € 50,- incl BTW, de extra kosten worden berekend in verband met de handeling. De verzendkosten bij het gros van de bestellingen in Belgie bedragen €9,95,- incl BTW en onder rembours € 85,- incl BTW. Bij orders bestaande uit meerdere pallets zijn de verzendkosten afhankelijk van de grootte van de bestelling en het aantal pallets. 

Levertijden

Over het algemeen duurt het leveren van een standaard product gemiddeld 3 werkdagen. Wanneer u uw producten verwacht, maar nog nog niet heeft ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

Levering bij meerdere producten

Wanneer u meerdere producten in een keer bestelt, doen wij ons best om alles in 1x bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het product met de langste levertijd. Indien u de voorkeur heeft om de producten onafhankelijk van elkaar geleverd te krijgen, dan kunt u dit aan ons aangeven. 

Vertraging tijdens verzending?

Wanneer u na een week uw producten nog niet ontvangen heeft, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u om uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail.

Wat als een bestelling (gedeeltelijk) wordt geannuleerd?

Een product of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:

  • Het artikel is niet (meer) leverbaar.
  • We hebben uw betaling na het plaatsen van uw bestelling nog niet ontvangen.

Uiteraard komt voor een niet (meer) te leveren product de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald heeft, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk, meestal binnen 4 werkdagen, terug op uw rekening.

Hebben we uw vooruitbetaling niet ontvangen en is de bestelling geannuleerd, plaats dan een nieuwe bestelling om het betreffende product alsnog te ontvangen.